Horúčava a cvičenie

23.06.2008 23:20

No ja vám poviem, toto nie je normálne, aby bolo tak teplo. Normálne už od rána mám vyvesenú moju "vlajku" v papuľke a dychčím ako koník. Presne tak ako môj "bratranec" Kayton - Kayton je krásny hnedý kôň, na ktorom jazdí paničkina sesternica. Panička povedala, že už je najvyšší čas sa s ním aj osobne spoznať... Keďže je horúco, panička ráno  začala skôr vstávať a dnes sme sa vybrali hneď z rána osviežiť na priehradu. Hneď pri príchode som sa zoznámil s jedným obrovitánskym hafanom, ale ten toho svojho pána tak úžasne počúval...mám sa ešte čo učiť:) Ten pán tam s ním chodí vraj každý deň už rok. Fíííha... Keď sa trošku vzdialil, namieril som si to pohlave ako vždy do vodičky. Spravil som člup, ponoril som sa a plával za mojou kostičkou... A tak som si plával, keď tu zrazu... buch!!! Normálne som sa zľakol. A to nezbednica ryba do mňa buchla:-) Potom som ešte chvíľu lovil rybky pri brehu a šli sme domov, kde som sa radostne hodil do môjho chladného kútika a odfukoval.

Večer ma napriek horúčave panička opäť vytiahla za bránu domu. Na ihrisku som sa veselo zvítal s mojím kamošom boxerom Andym aj s novým hafanom, ktorému sa práve vyberá meno...S Andym sme si nastúpili k nohe a začala sa naša klasická zostava s tym, že dnes nám to naša milovaná Veronika sťažila. Páničkovcom - teda mojej paničke a Rišovi kázala dať nás na zem - na povel Ľahni a potom povel Zostaň. A musím sa pochváliť, nespravil som jej hanbu. Po minulajšku, čo som ani za svet na zemi neostal a nečakal, miesto toho som robil iné dôležité veci - som dnes pekne ležal pri nohe a  verne upieral svoje kukadlá na paničku. Dokonca aj vtedy, keď Veronika začala chodiť skoro tesne okolo nás. Raz som sa síce postavil, ale inak nám to aj s Andym šlo ako po masle. Neskôr sme skúšali aj privolanie Ku mne! na dlhom vodítku a teraz pochválim paničku, už to vodítko skracuje rýchlejšie - teda skôr ako priletím:D xi xi xi. A na záver sme sa s Andym poriadne vyšaleli, pobehali sme si spolu, pobrechali, Tomáša sme veselo zvítali. Už sa teším normálne na stredu, keď sa opäť uvidíme všetci takto svorne pokope...

—————

Zpět